lunes, 31 de enero de 2011

Ahier de nuet en Pineta

Ahier, dimpués de chitar a's críos, decidié de puar ta Pineta a fer unas nocturnas aprofitando que no i heba luna e que se i veyerían més estrel·las. Ademés, dimpués d'el nevazo d'el viernes de nuet e d'el sabado de maitins estaría tot bien pincho. E asinas yeras, quan i arribé a las 23:15, i heba -5ºC, e como no tenebe guaire tiempo, perque querebe estar en casa quan le tocás el biberón a'l chicot, me metié a fer fotos con prisas. E encara que sé que las prisas no son buenas companyeras, no me'n quedaba altra, asinas que en las dos horas que i estié fayé el que podié, que no ye guaire. Ademés el frío fa que las pocas neuronas que tiengo no treballen como cal, e per ixo se me podeba haber aplicato el refrán ixe de "atina marido que la noche es corta". Total, que pasé buena cosa frío e no torné con las fotos que querebe. He de comprar-me unas botas con calefacción a veyer se en puesto d'estar pensando en es dedetz chelatos, puedo pensar en las fotos que quiero fer.
Ixo sí, mereixió la pena, perque i heba un ciel espectacular, e no se sentiba soque el río correndo a uns metros d'an que yo yere.
Esta ye la primera que querebe fer. Sabebe que la polar quedaba a la dreta de la Capilla (dende la mía anvista, prou que sí), asinas que miré un enquadre adecuato encara que no se i viyeba ni pa churar. En el que no cayé (las prisas e curto que ye un) ye en meter una apertura de diafragma ubierta perque no i heba luna, e zarré a 10 como se n'i habés, pero no'n i heba. A's vente minutos d'estar la camara en marcha paré cuenta d'ixe chicot pero important detalle, e como querebe fer altras cosas, veyé que no me vagaría de fer las altras fotos que tenebe pensatas, asinas que a aturar la exposición e a asperar que se fes la toma fosca (u dark frame). Me quedó muit escura, pero con es programas he mirato d'aclarir-la, encara que se veye muto ruido.
Dimpués querebe sacar el fundo d'el circo, e fayé una preba forzando la ISO pa veyer se yera bien el foco. Como tenebe la ISO més alta, se i veye muto ruido, pero quiero amostrar-tos el ciel que se viyeba. Una pena la contaminación luminica, cuento que será de Gavarnía. Con una camara que treballe millor l'alta sensibilidat (una 7D u una 5DII, per exemplo), podrí fer millor fotos como esta, pero cal aconortar-se con el que tiengo :-(, que tampoco no ye malo pero no ye buen pa fer nocturnas.
E ya la zaguerá que fayé, con el mismo enquadre que l'anterior pero con 15 menutos d'exposición, antes de salir hopando cara abaixo a dar el biberón:
Au, salut.

3 comentarios:

  1. Precioses fotos!!! Enhorabona!!! Quin fred hauries passat...

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies als dos, i sí, Jordi, vaig passar prou fred, pero ja es sap: sarna con gusto...

    ResponderEliminar