sábado, 20 de febrero de 2010

Dende Baixo a Penya

Hue soi ito con la familia a comer ta'l restaurant d'O Plano, en a zona de Baixo a Penya. Ye un puesto muit recomendable, ixo sí, con buena cartera, pero de verdat que se i come muit bien. L'anvista ye espectacular enta a Penya Montanyesa, Sant Veturián, Sierra Ferrera...
Contra el mío costumbre, he tenito que tocar es nivels, perque he feto servir un filtro cokin que da una dominant machenta que no me fa guaire goyo.
La filla se'l ha pasato de pistón, perque ademés que i hai columpios e tobogans, i heba una parella comendo que i yeran arribatos a caballo, e l'han deixato dar una vuelteta en un d'ers: ¡qué cara de felicidat que feba!
De tornata, somos ito cara A Espunya, e l'anvista sobre Treserols ye magnifica, como espero podiatz apreciar en las fotos (punchatz dencima pa veyer-las més grans).

La d'alto ye feta con el 16-35, talment demasiato angular, aora entiendo per qué es paisachistas llevan un 100-400.Esta ye feta con el 70-300, pa poder veyer Treserols de més cerqueta

Esta nuet talment me'n vaya a fer nocturnas, pa una vez que ye raso el ciel, se a la fin m'animo ya veyeretz es resultatos. Salut.

P. S. Qué goyo me fa no tener que clonar es "perdigons" que tenebe en el sensor, ixo le'n debo a un amigo que me'l limpió estas navidatz, yo no m'atreverí a foter-ie las zarpotas ni farto vin.

3 comentarios:

  1. Esperando estoy para ver esas nocturnas, si no es que te ha podido la desgana. Ojo con el frio, que yo me he ido a hacer fotos, esta tarde, hacia frio y viento, y ha llegado un momento que se me ha "congelado" la tarjeta.

    ResponderEliminar
  2. Hola pibe, menuda vista de la Penya!
    Qué suerte estar rodeado de esas bellezas (y no me refiero a tus mujeres, jeje)

    ResponderEliminar