miércoles, 24 de septiembre de 2008

Es churros de Lalarri

Como ya tos die un anticipo d'es Churros de Lalarri, hue tos ne meto bel·la foto més, que ayer me'n baixé per el camín d'es Churros. Encara faltará la parte d'alto, dende el puent de la pista dica es plans de Lalarri, que el deixo p'altro día. No baixa guaire augua -somos de sequera, a veyer cuan quiere plever- e cuan es faus pillen la color de l'agüerro de tot i tornaré, pero me pienso que son majetas (e ixo que yera nuble e escur como una lupatera) e las comparto con vusaltros, queritos lectors.


5 comentarios:

  1. Quinas fotos mes polidas!!! Urosament, i a enqüèra aiga, maugrat l'abséncia de pluja. O ben a plujat?

    ResponderEliminar
  2. No, qué va, no ha plevito mica en tot el verano, a veyer se d'agüerro quiere plever u fa como l'anyo pasato. ¿Cómo llevas la gaita de boto?

    ResponderEliminar
  3. D'ibierno be d'estar una zona preziosa con a nieu. Se puede conchelar l'augua ixa?

    ResponderEliminar
  4. Ey, vas progresando en el tema de la foto, eh?
    Saludos.

    ResponderEliminar
  5. Onset, d'hivierno no ye guaire normal que se chele (cuento, perque no goso ir-ie guaire d'hivierno), pero bel·laún mui frío síq ue puede ocurrir, de feto es Churros de Maemorés s'han llegato a chelar, e son 70 metros de caíta.
    Ieep, Kako, a ver cuándo vienes y aunque no te guste la misma temática que a mí podríamos hacer algo (aún te guardo la tarjeta). Salú, zagal.

    ResponderEliminar