martes, 12 de febrero de 2019

Gentau

Las vacacions de Navidat no fueren guaire buenas perque l'anticiclón fue la nota dominant e no i heba mica nieu per la montanya. pero antes de tornar a treballar decidié de fer-me un chicot homenache e marchar a dormir per astí pa estrenar el sac de plumas que m'heba traito Papa Noel. Asinas que decidié d'ir ta un puesto que conoixebe per fotos, pero cuasi totas de verano: el lac Gentau, a la val d'Ossau. I puyé per Astún e no i heba mica nieu ta la man d'aquí, e una costra chelata en la cara norte.
Mientres i puyaba , veyebe un ciel raso que feba pena, pero bueno... La idea yera desconectar una mica antes de tornar a troballar. De tardes, el ciel s'apiadó de yo e se metioren boiras lenticulars enta l'este e una colors bien chulas. M'han dito que l'amaneixer ye una pasata, pero el que yo i veyié no valió mica, habré a tornar-ie.




6 comentarios:

  1. No pillarías el amanecer imaginado, pero... caray con la última... ¡soberbia!.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hubo unos cambios de luz de los que nos gustan a los fotógrafos.

      Eliminar
  2. Excelente forma de disfrutar de las vacaciones. Cuando piensas que no vas a encontrar la foto que tienes en mente... ¡hasta los meteoros se alían para que captes su magia!. Hermosas las tres.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Y si no aparecen los meteoros... pues es lo que hay. Muchas más veces de las que piensas no hay suerte.

      Eliminar