sábado, 11 de febrero de 2012
Chel
Estianyo pareix que toca fer una entrata a'l mes, e gracias. Fa un par de cabos de semana torné ta Barrosa a veyer se pillabe millor las primers luces, pero como que no cambiaba guaire la cosa pos no puyé garra foto d'ixe día.
Dimpués de tanto aciso per fenomenos atmosfericos, pos cal decir que sí, que ha feto frío e que ha nevato una miqueta. Pero bai, no ye una novedat en este país. La novedat ye que este hibierno i hai muit pòqueta nieu. En el cul de Pineta n'i hai la misma cantidat que te podrías trobar qualsequier abril normal, e ixo que somos a metat de febrer (febrer, barbas de mal caballer, que matores a tu pai en el lenyer e a tu mai en el lavade).
Sí que i heba chel a embute, que yera per lo que i puyabe esto maitín. Entre el Plan e Las Cortes me marcaba el termometro de l'auto -11ºC a las 8 d'el maitín, e soi puyato per lo camín d'es Churros de Lalarri pa veyer-los chelatos.
Au, dica marzo.
E paratz cuenta estes carnavals.
Alucinante, solo de pensar que con "buenas" condiciones ya tienen dificultad algunos rincones con estas condiciones tela.
ResponderEliminarUn buen trabajo y muy impactante.
Muchas felicidades.
Gracias Doroteo. Ya te enseñé la zona, así que no te diré más :-)
ResponderEliminarPero la cabra siempre tira al monte, y extremando las precauciones, se pueden hacer algunas cosas (y otras no, evidentemente). Gracias.
Magníficas fotos, y magnífico blog: ¡Enhorabuena! A años-luz tuyo, pero veo que nos gusta hacer las mismas cosas... casi cada fin de semana estoy en Boltaña, espero que coincidamos en algún sitio. ¡A plantar fuerte!
ResponderEliminarFelquera, me han dicho que te tienen apartado del mundo, trabajando, criando y con los codos clavados. Una lástima, dile a la parienta que te suelte un rato
ResponderEliminarJavito
Javito, no consigo adivinar quién eres, pero rai. Te han dicho bien menos en lo de los codos, porque a eso ya no me da tiempo.
ResponderEliminarA ver si ahora que llega la primavera puedo salir un poco más, pero me pienso que aún tardaré en disponer de mi escaso tiempo libre.