domingo, 22 de febrero de 2015

Ibón de Plan

Dimpués d'haber estato el cabo de semana pasato carnavaliando fendo l'onso, el cuerpo ya me pediba paz e retiro espiritual. E la millor paz e retiro espiritual que le puedo dar ye ir-me-ne ta la montanya, a cremar las zagueras toxinas de carnaval (e prou que las he crematas).
Ahier no me'n fue perque daban malo, e se suponeba que hue milloraba, pero quan m'he despierto a las 4:30 yera nevando encara, a las 5:30 ya no podebe més e he brincato de casa enta Saravillo, pa puyar ta la Basa de la Mora, a la que le debebe una visita con nieu. La qüestión ye que la nieu m'ha acompanyato tota la puyata, nevaba quan i soi arribato e continaba nevando quan me'n soi ito con las mans encheberditas. A's 20 d'ir-me-ne, quan yere en Lavasar, s'ha quedato raso e ha prencipiato a bufar el puerto, levantando vulturneras con la nieu polvina.
Que a qué viene tot esto? Pos ye una captatio benevolentiar, perque no soi contento con las fotos que he feto, pero ya yere con la flor en el cul demasiato tiempo :-)





Cómo las preferitz es expertos, con el WB més fredo u més calido?


jueves, 12 de febrero de 2015

As Devotas

Feba més d'una semana que querebe fer-le bel·la foto; per fin el martes podié fer-lo.

Aora, Carnaval :-)

lunes, 9 de febrero de 2015

Ordesa (e III)

Con estas cheleras que ha pegato, es obchectivos a fotografiar podeban estar mutos (este mesmo), pero me podió la gola e torné ta Ordesa per tercer vegata en poco més d'un mes (sin mica nieu e chel e quasi chelata) per veyer se la Cola de Caballo yera chelata de tot. No i habió suerte, tot el chel de la parte central s'heba caito e baixaba augua per la paret. Pero totz es de demés yeran chelatos e bien chelatos. Nunca no es hebe vistos antes asinas, e llevo mutas visitas ta Ordesa, se bien ye cierto que con tanto frío estoi que no i soi estato nunca. I heba un paquetón de nieu que dificultaba la marcha, e las mías previsions horarias se'n fueren a cascar-la, pero la Naturaleza ofreixeba un espectaclo impresionant.
Las fotos de la chornata.
Circo de Suaso, con unas boiras preciosas:
Cola de Caballo:
  
Gradas de Soaso:
Cascada del Estrecho:
E tes imáchens de la Cascada de la Cueva (yo cuento que es fotografos farinos una replega de firmas per cortar ixe fau he he):
 



miércoles, 4 de febrero de 2015

Una nuet per Tella

Tella ye un lugar especial. Deixando a un canto el carinyo personal que tiengo a ixe lugar, a mutos d'es suyos habitants e la suya variedat d'aragonés, ye un puesto plen de machia: un dolmen, tres ermitas, un mirador privilechiat sobre buena parte de Sobrarbe, etc. I voi, quan puedo, a fer fotografías nocturnas. Ahier yera un día que con una miqueta de suerte, yeran totz es ingredients en el suyo punto: plomazo de nieu que no se'n heba ito, luna plena e, de tardes, el ciel raso. Fa anyos que tiengo un enquadre pensato, mica orichinal pero estoi que no he visto garra foto nocturna dende astí. E una de las razons per la que me compré una camara de formato completo yera per fer nocturnas, e quasi no'n he feto garra dende que la compré.
Asinas que, con ixa foto en la capeza, salié de casa con totz es cataticos e ta Tella que me'n fue. Mala suerte, dimpués d'una puyata con una miqueta de nieu (en el pacín de Cortalavinya, en el esbarre de La Miana e tot Lo Bovaral dica Fandichuerre), me trobo con boiras en el ciel, pero gordas, no pas finas. Totas las mías ilusions fotograficas se desfayoren, pero ya que bi yere, no me'n ibe a tornar ta casa con las mans lasas. Asinas que, a -5'5ºC e forrato, acometié el camín de las ermitas. A'l menos tenié suerte e heban feto tranya.
Bai, que no foi soque estraliar e yo soi de pocas parolas, que tos deixo las fotos e caldrá esperar a que se tornen a dar las circumstancias apropiatas a veyer se consigo el que quiero.
No me negaretz quee l puesto ye chulo:

 Tornando enta l'auto:

 Dende lo garache Murillo:
 E ya, antes d'entrar en casa e en calor, una anvisteta de Bielsa la nuet (ai, no, que ixo se diz en francés: Bielsa la nuit). Siempre he quiesto fer esta foto con nieu, e como ahier no ibe a molestar a dengún deixando l'auto en bell medio de la carretera...

Ixo ye tot, aora a esperar la ola de frío polar.