Tella ye un lugar especial. Deixando a un canto el carinyo personal que tiengo a ixe lugar, a mutos d'es suyos habitants e la suya variedat d'aragonés, ye un puesto plen de machia: un dolmen, tres ermitas, un mirador privilechiat sobre buena parte de Sobrarbe, etc. I voi, quan puedo, a fer fotografías nocturnas. Ahier yera un día que con una miqueta de suerte, yeran totz es ingredients en el suyo punto: plomazo de nieu que no se'n heba ito, luna plena e, de tardes, el ciel raso. Fa anyos que tiengo un enquadre pensato, mica orichinal pero estoi que no he visto garra foto nocturna dende astí. E una de las razons per la que me compré una camara de formato completo yera per fer nocturnas, e quasi no'n he feto garra dende que la compré.
Asinas que, con ixa foto en la capeza, salié de casa con totz es cataticos e ta Tella que me'n fue. Mala suerte, dimpués d'una puyata con una miqueta de nieu (en el pacín de Cortalavinya, en el esbarre de La Miana e tot Lo Bovaral dica Fandichuerre), me trobo con boiras en el ciel, pero gordas, no pas finas. Totas las mías ilusions fotograficas se desfayoren, pero ya que bi yere, no me'n ibe a tornar ta casa con las mans lasas. Asinas que, a -5'5ºC e forrato, acometié el camín de las ermitas. A'l menos tenié suerte e heban feto tranya.
Bai, que no foi soque estraliar e yo soi de pocas parolas, que tos deixo las fotos e caldrá esperar a que se tornen a dar las circumstancias apropiatas a veyer se consigo el que quiero.
No me negaretz quee l puesto ye chulo:
Tornando enta l'auto:
Dende lo garache Murillo:
E ya, antes d'entrar en casa e en calor, una anvisteta de Bielsa la nuet (ai, no, que ixo se diz en francés: Bielsa la nuit). Siempre he quiesto fer esta foto con nieu, e como ahier no ibe a molestar a dengún deixando l'auto en bell medio de la carretera...
Ixo ye tot, aora a esperar la ola de frío polar.